July 13, 2009

Perjalanan Kini

dah lama tak menjenguk blog ni....yela...internet susah sangat nak ada.ni pun baru je berjaya ada. itu pun hasil biro ICT Kolej Perdana UTM tuk sesi 09/10 semI ni...En Muhamad Anwar bin Ismail.terima kasih diucapkan.hehe...maaf la sebab menimbulkan prasangka blog ni dah makin bersawang la...huhu...untuk sesi sem baru ni...perjalanan penulis masih lancar...keadaan jB yang sering hujan pun membuatkan mata-mata tidur menjadi hebat dan perkasa. menambahkan impak-impak merebaknya wabak H1 atau secara praktikalnya...selesema...[bukan h1n1 yer...]

walaupun menghampiri zon 'study' awalan. kerja-kerja pembaikan persahabatan dijalankan...setelah hampir 2 bulan bersengkang di rumah...maka, sesi orientasi dengan sahabat UTM dijalankan,bukan setakat dekat UTM, bahkan di luar-luar kampus[banyak jejalan plak]...keh3~...

permulaan selangkah dikarang gah....[selalunya mengorak lngkah la...hehe]....sebelum terjatuh terus terduduk...

1 comments:

Hayatito said...

haha..ngutuk aku lak?asal u6 xde tenet ke?
hg pny ayat syam....ni ayat penulis novel neh..haha. blh r join mak aku..

Post a Comment

soksek..soksek..