December 18, 2009

Tahniah dan Maal Hijrah

salam....yeah. semester baru seminggu berlalu bagi pelajar UTM. alhamdulillah...kita masih gagah menjalaninya atas nikmatNya. sesi-sesi 'kecemasan' penukaran seksyen dan penambahan atau membuang subjek selesai berlangsung dengan jaya. tahniah sahabat-sahabat. tapi tujuan?yeaa...masing-masing punya alasan.

haaa...tanggal 16 dis 09 pulak...angah berjaya dapat anak lelaki sulungnya.tahniah-tahniah!! mungkin atas pengaruh drama-drama siri (ye ke?)...nama bersandarkan watak-watak baik menjadi pilihan...hehe...yeaa...maka penamaan anak mereka tu menjadi...Aidil Muzaffar Bin Saiful Adli....haa...sedap kan...mithali ada...bekerjaya baik ada...hoho~....semoga aidil membesar di jalan lurus.insyaAllah...
Aidil Muzaffar

bersama papa and mama nya

ok aidil...panggil M.A.K.C.I.K ye...

haa...abang sulung dan isterinya bersama anak-anak,M Redha Shafrizal, M Syazwan Hakimi, Faramiza Asyikin. and my mom!

sempena Maal Hijrah pada 18 Dis 09 ni...semoga kita sama-sama 'mengalami' perubahan lagi yang lebih baik.yeah~~if we never fail, we never learn. betulkah? tak kiralah...asalkan keberkantungan pada Illahi terus bertambah...kejayaan bukan matlamat utama..tapi setinggi mana pengharapan dan pergantungan pada Yang Maha Esa berkekalan. Pengakhiran yang baik lebih baik dari permulaan yang baik...tapi jika langkah di jalan yang buruk...pastikah kita mampu menepis sambil berlari ke pintu yang baik?!!...sungguh...kita masih dalam perjalanan bermusafir dan berdagang...sama-samalah menjaga tertib dan adab di tanah dunia yang dipinjamkan...

7 comments:

nabil said...

weh,tahniah...ang brapa org ank buah dah?
ak bru sowang...huhuh

apeks said...

masuk ni baru 4..."baru"...sebab iqbal ada 15..wakaka...

nabil said...

hahaha....
baru ek...
huhuhu

chuckPalakian said...

bnyaknya...bila la aku nk ada anak buah...
haha

apeks said...

bila ang nak dapat anak buah?macam pelik soalan itu bagi seseorang yang bergelar anak sulong?!haha

angle gurls said...

tahniah...comelllllll yer die..huhu ....

apeks said...

hoho~....~_=

Post a Comment

soksek..soksek..