August 04, 2011

Hey Nyamuk! How Dare U

Time dok hoha-hoha dlm keta ngn mmbr2 *smbil dok denga lagu Bro Maher Zain y rancak*, tetiba mcm ada bunyik mrayu rayu kt tepi tlinga. mmg kebanyakan org xsuka la bunyi ni…NYAMUK!!

Arggghhh….tension tol ngn dia nih…

Dtg dr mna ntah…sesat kot..al-maklum la…suma org dlm keta ni dok rumah2 kampong blaka…then, dpt plak idea *sbnarnya idea ni muncul dr skolah mnengah*, knapa la agaknya…bila kita bawak keta sambil tingkap pn terbuka sket…n angin dlm kreta pn xla kuat sgt…tp sang nyamuk ni dok bleyh terbang slamber badak je dlm keta cari mangsa…

Yela...y aku peliknya…mcm mana la nyamuk ni bleyh maintain ja terbang lenggang kangkong dlm keta sedangkan driver amik speed 70km/h ja!! *haha…slow kot…hehe*…

Haa…mmg la slow…brbalik kpd perkara pelik y aku pikir td…mcm mana la nyamuk ni bleyh terbang dlm kreta ni? dia xbrgantung pd apa2 pn...udara ja..tp bila dia kt blah pnumpang blkg, dia bleyh terbang cool ja ke depan...hebatkan...

Heyyy..nyamuk pnya speed terbang smpai 70km/h kerrrr??? Stahu aku…lalat la srangga paling pntas kt dunia ni…tp xla plak aku denga bleyh smpai 70km/h…haih…dasat sungguh teknologi Allah cipta dulu2…smpai skarang aku xdpt jawapan…xkn sbb pressure kot *tingkap dh bukak*…lg salah la klu sbb ketumpatan…hehe

**hmmm…nyamuk moden kot~~~

zaman kanak2 dlu slalu brebut nk cucuh ubat nyamuk ni ngn spupu spapat bila blk kampong nk raya...weee ^^


0 comments:

Post a Comment

soksek..soksek..